Γενική Πολιτική Απορρήτου

Τελευταία ενημέρωση Μάιος 2018 (Προσαρμογή στο GDPR)

Γενικές παρατηρήσεις- Εισαγωγή

Η διαχείριση και η προστασία των προσωπικών δεδομένων των κάθε είδους και με οποιαδήποτε τρόπο συναλλασσομένων με την εταιρεία μας διέπονται από τη σχετική Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία και ειδικότερα το Γενικό Κανονισμό (2016/679).

Ως συναλλασσόμενοι ορίζονται οι εξής:

  • Πελάτες (ενεργοί, πρώην, δυνητικοί κ.λπ.)
  • Ενδιαφερόμενοι (επισκέπτες των γραφείων μας, χρήστες ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας, χρήστες τηλεφώνου κ.λπ.)
  • Προμηθευτές (πάροχοι εξοπλισμού, υπηρεσιών και προϊόντων)
  • Συνεργάτες κάθε είδους (λογιστές, σύμβουλοι κ.λπ.)
  • Υποψήφιοι εργαζόμενοι

Συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα των συναλλασσόμενων μαζί μας μόνο όταν οι ίδιοι με μία από τις προαναφερθείσες ιδιότητες τα παρέχουν εκουσίως, ενώ λαμβάνουμε ειδική μέριμνα για τα στοιχεία που συλλέγονται μέσω των ηλεκτρονικών μέσων της εταιρείας μας, όπως ιστοσελίδα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.

Η Εταιρεία μας δεσμεύεται να ενημερώνει τους συναλλασσόμενούς της για οποιαδήποτε τροποποίηση στην πολιτική της διαχείρισης προσωπικών. Σε περίπτωση διαφωνίας διακόπτουμε αμέσως την επεξεργασία των δεδομένων του διαφωνούντα συναλλασσόμενου, ενώ σε περίπτωση όπου ήδη μας έχει παρασχεθεί η συγκατάθεση, ο συναλλασσόμενος διατηρεί μία σειρά από δικαιώματα που αναφέρονται αναλυτικά παρακάτω.

Καλύπτουμε το σύνολο των προσωπικών δεδομένων και στοιχείων, καθώς επίσης και τις προϋποθέσεις συλλογής, επεξεργασίας και διαχείρισής τους, μόνο στο βαθμό που αυτό αφορά τη σχέση σας (πελάτης/ ενδιαφερόμενος/ Προμηθευτής/ Συνεργάτης/ Υποψήφιος) με την εταιρεία μας. Σε καμία περίπτωση δεν καλύπτεται η σχέση μεταξύ των συναλλασσομένων μας με οποιοδήποτε τρίτο μέρος (πχ πάροχο υπηρεσιών) που δεν υπόκεινται στον έλεγχο/ιδιοκτησία της Εταιρείας μας.

Η Εταιρεία μας δεσμεύεται να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διαφύλαξη του προσωπικού χαρακτήρα των στοιχείων σας και δεν θα τα μεταβιβάσει σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο (φυσικό ή νομικό), εκτός από τις περιπτώσεις που προβλέπονται στην παρούσα πολιτική.

Η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων της εταιρείας μας ορίζει τα εξής:

1. Ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγουμε και με ποιο τρόπο.
2. Για ποιο λόγο κατέχουμε τα δεδομένα και πώς τα χρησιμοποιούμε.
3. Τι κάνουμε για τη διαφύλαξη και την ασφάλειά τους.
4. Σε ποιους μπορεί να διαβιβάσουμε τα δεδομένα και για ποιο λόγο.
5. Ποιες διαδικασίες θεσπίσαμε για εξασκείτε τα δικαιώματά σας.

Επιπλέον, έχουμε θεσπίσει ξεχωριστή Πολιτική για τα ηλεκτρονικά μέσα της εταιρείας μας (ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.), αλλά και των Cookies που χρησιμοποιούνται μέσα από αυτά (Δείτε ΕΔΩ)

Δείτε αναλυτικά παρακάτω:

1. Ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγουμε και με ποιο τρόπο

Προσωπικά δεδομένα είναι οποιαδήποτε πληροφορία σχετίζεται με κάποιο φυσικό πρόσωπο και μας επιτρέπει να σας αναγνωρίζουμε, όπως: το όνομα, τα στοιχεία επικοινωνίας, ο αριθμός παραγγελίας, τα στοιχεία πληρωμής και κάποιες πληροφορίες που σχετίζονται με την πρόσβασή σας στον ιστότοπό μας (πχ το όνομα χρήστη κ.α.).

Συγκεκριμένα, ενδέχεται να συλλέξουμε τις εξής κατηγορίες στοιχείων:

  • Όνομα, διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση email, αριθμό τηλεφώνου.
  • Θέση εργασίας, επωνυμία και λοιπά στοιχεία σφραγίδας της εταιρείας, εφόσον πρόκειται για εταιρικό πελάτη.
  • Αρχιτεκτονικά σχέδια (κατόψεις κ.λπ.) επαγγελματικών ή οικιακών χώρων προς φύλαξη, καθώς και ορισμένες υπάρχουσες εγκαταστάσεις συστημάτων ασφαλείας.
  • Ιστορικό παραγγελιών στην εταιρείας μας, καθώς και πληροφορίες που συνδέονται με τις τεχνικές ανάγκες και προτιμήσεις σας (πχ μάρκες εξοπλισμού, προδιαγραφές τεχνικών μέσων κ.λπ.)
  • Ιστορικό επικοινωνιών, προσφορών που τυχόν σας υποβάλλαμε, τεχνικών μελετών που τυχόν εκπονήσαμε για εσάς.
  • Στοιχεία που σχετίζονται με το πρόγραμμα εκτελέσεως μελλοντικών υπηρεσιών (πχ περιπολίες, φυλάξεις κ.λπ.) ή μελλοντικών αναγκών τεχνικής συντήρησης (πχ αλλαγή μπαταριών κ.α.).
  • Πληροφορίες που σχετίζονται με οικονομικές συναλλαγές προς και από την εταιρεία μας, όπως τη χρήση πιστωτικών/ χρεωστικών καρτών (πχ όνομα κατόχου κάρτας, έγκριση ή απόρριψη της συναλλαγής από τη συνεργαζόμενη Τράπεζα), αριθμούς λογαριασμού σε Τράπεζες, υπόλοιπα λογαριασμών προς την εταιρεία μας κ.α.
  • Πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των υπηρεσιών των αξιόπιστων συνεργατών μας (πχ συνεργαζόμενοι τεχνικοί, μεταφορικές εταιρείας κ.α.).
  • Πληροφορίες και μηνύματα που ανταλλάσετε μαζί μας στο πλαίσιο της εξυπηρέτησής σας (πχ τηλεφωνικές κλήσεις, φόρμες επικοινωνίας, email, chats κ.λπ.), συμπεριλαμβανομένης και της επικοινωνίας μέσω των σελίδων που διατηρούμε σε ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα.
  • Πληροφορίες που σχετίζονται με το βιογραφικό σας σημείωμα, εφόσον δηλώσετε υποψηφιότητα για κάποια από τις θέσεις εργασίας που δημοσιεύουμε.
  • Εικόνες από την περιήγησή σας σε χώρους του γραφείου μας, εφόσον πραγματοποιήσετε φυσική επίσκεψη σε αυτά.

Ο τρόπος με τον οποίο συλλέγονται τα παραπάνω προσωπικά δεδομένα είναι όταν πραγματοποιείτε επισκέψεις στα γραφεία μας, επισκέπτεστε περίπτερά μας σε εκθέσεις, πραγματοποιείτε κλήσεις προς την εταιρεία μας, συναντάτε πωλητές ή στελέχη μας, επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρούμε, προβαίνετε σε αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών μας, καλείτε τεχνικούς μας για επιδιόρθωση βλαβών ή συντήρηση, υποβάλλετε υποψηφιότητα για θέσεις εργασίας και γενικότερα, έρχεστε εκουσίως σε επικοινωνία μαζί μας με τη χρήση εργαλείων που σχετίζονται με τη δραστηριότητά μας (πχ chat, αποστολή email, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, αξιολογήσεις προϊόντων κ.α.).

2. Για ποιο λόγο κατέχουμε τα δεδομένα και πώς τα χρησιμοποιούμε.

Τα δεδομένα σας συλλέγονται για λόγους εξυπηρέτησης, επικοινωνίας, λογιστικούς/ νομικούς λόγους, marketing, προστασίας και ασφάλειας, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

Ειδικότερα χρησιμοποιούμε τα δεδομένα για τους εξής λόγους:

  • Εξυπηρέτηση: Για την αποστολή των προϊόντων που παραγγείλατε, την παροχή των υπηρεσιών που επιλέξατε και την ικανοποίηση των αιτημάτων σας (πχ ο καθορισμός ραντεβού με τεχνικό μας κ.λπ.) στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών που συνάπτουμε μαζί σας, για κάθε παραγγελία σας.Σημειώνεται ότι σε κάποιες περιπτώσεις η εξυπηρέτησή σας μπορεί να ξεκινάει πριν την υπογραφή της σύμβασης πώλησης, αλλά με την υπογραφή της παροχής άδειας αυτοψίας (ΕΓΓΡΑΦΟ 2.1.) του χώρο σας για την εκπόνηση τεχνικής μελέτης που οδηγεί σε προσφορά για την εκτέλεση εργασιών εγκατάστασης συστημάτων ασφαλείας.
  • Επικοινωνία: Για την παροχή ενημερώσεων σχετικά με την εξέλιξη της παροχής των υπηρεσιών μας (πχ πρόοδος τεχνικών εργασιών, προϋπολογισμός κόστους βλαβών κ.λπ.), για την ενημέρωσή σας για προγράμματα συντήρησης (πχ αντικατάσταση μπαταριών), για τεχνικές προσαρμογές, αλλαγές ή βελτιώσεις- αναβαθμίσεις του εξοπλισμού σας και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που σχετίζονται με αυτές.Επιπλέον, για την αναφορά συμβάντων κατά την παροχή των υπηρεσιών ασφαλείας (πχ επισήμανσης ύποπτων συμπεριφορών από τον Φύλακα ή το περίπολο κ.λπ.), για την επισήμανση κενών ασφαλείας κ.α.
  • Λογιστικούς/ νομικούς λόγους: Για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης και την έκδοση των απαιτούμενων από το νόμο παραστατικών πώλησης και μεταφοράς των προϊόντων ή παροχής των υπηρεσιών. Επίσης, για την παροχή στοιχείων (εφόσον αυτά απαιτούνται) στις φορολογικές ή/και δικαστικές αρχές της χώρας, όπως για παράδειγμα τη σύνταξη συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών/ προμηθευτών, την πληρωμή φόρων και τελών κ.λπ.
  • Marketing: Για την αποστολή ενημερωτικού υλικού, την παροχή εξατομικευμένης ενημέρωσης και εξυπηρέτησης, τη συμμετοχή σας σε προγράμματα πιστότητας πελατών ή/ και αξιολόγησης προϊόντων, την ενημέρωσή σας για νέες τεχνολογίες και προϊόντα, για την προσαρμογή του πληροφοριακού περιεχομένου στις ανάγκες σας, την αποφυγή επανάκτησης τεχνικών ή άλλων πληροφοριών σας (πχ σειριακοί αριθμοί συσκευών, δικαιώματα εγγύησης, απαιτήσεις συντήρησης κ.α.), ιστορικό προσφορών- επικοινωνιών και παραγγελιών.
  • Προστασίας και Ασφάλειας: Για την αποφυγή κακόβουλων δράσεων ενάντια στον εξοπλισμό ασφαλείας της εγκατάστασής σας, τη συνεργασία με τραπεζικά ιδρύματα για την αποφυγή απάτης που σχετίζονται με τις πιστωτικές κάρτες, τη συνεργασία με τις αρχές (φορολογικές, δικαστικές κ.λπ.) αν και εφόσον αυτή απαιτηθεί.
  • Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού: Για την αξιολόγηση των προσόντων σας βάσει των κριτηρίων που αποτυπώνονται στη δημοσίευση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας από την εταιρεία μας. Σημειώνεται ότι τα βιογραφικά σημειώματα αξιολογούνται μόνο για την ικανότητά τους να καλύψουν τις προϋποθέσεις κατάληψης της θέσης εργασίας για την οποία απεστάλησαν στην εταιρείας μας από τον υποψήφιο.

Σημειώστε ότι η επεξεργασία των δεδομένων σας πραγματοποιείτε μόνο υπό την προϋπόθεση ότι έχουμε τη νομική βάση για να το πράξουμε, στο πλαίσιο της παρούσας πολιτικής. Οι δε υπηρεσίες που απαιτούν δημιουργία προφίλ συναλλασσομένου (πχ καταχώρηση παραγγελίας) απαιτούν κάθε φορά την έγγραφή συγκατάθεσή σας.

Δεν επιθυμούμε να διατηρούμε τα δεδομένα σας για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από αυτό που είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση του σκοπού για τον οποίο υποβάλλονται σε επεξεργασία. Ωστόσο, λάβετε υπόψη σας ότι ίσως χρειαστεί να τα διατηρήσουμε προκειμένου να εκπληρώσουμε τις νομικές μας υποχρεώσεις (π.χ. φορολογικούς ελέγχους) ή για να ανταποκριθούμε σε καταγγελίες/ερωτήσεις και να προστατέψουμε τα νόμιμα δικαιώματά μας σε περίπτωση άσκησης κάποιας αξίωσης.

Όταν δεν χρειαζόμαστε πλέον τα προσωπικά σας δεδομένα, τα διαγράφουμε με ασφάλεια. Επίσης, εξετάζουμε τη δυνατότητα ελαχιστοποίησής τους με την πάροδο του χρόνου, καθώς και εάν μπορούμε να τα διατηρήσουμε ανώνυμα, ώστε να μην μπορούν πλέον να συσχετιστούν με φυσικά πρόσωπα. Σε αυτήν την περίπτωση, ενδέχεται να τα χρησιμοποιήσουμε χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση.

3. Τι κάνουμε για τη διαφύλαξη και την ασφάλειά τους.

Ακολουθούμε αυστηρές διαδικασίες ασφαλείας κατά την καταχώρηση και αποθήκευση των προσωπικών σας δεδομένων, καθώς και για την προστασία τους από τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους.

Τα δεδομένα που μας παρέχετε αποθηκεύονται σε ασφαλή Server και προστατεύονται από Firewall τελευταίας γενιάς που απαγορεύει την πρόσβαση σε μη εξουσιοδιοτημένους χρήστες, τόσο εντός τους δικτύου υπολογιστών της εταιρείας, όσο και απομακρυσμένα μέσω διαδικτύου. Όλοι οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες έχουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας τον οποίο τροποποιούν σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Τα λογισμικά μας διαθέτουν ασφαλείς βάσεις δεδομένων και κρυπτογράφηση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, ενώ έχουν ληφθεί σημαντικές πρόνοιες ασφαλείας από τους κατασκευαστές τους.

Όλα τα στοιχεία πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών καταχωρούνται απευθείας στο ασφαλές περιβάλλον των συνεργαζόμενων Τραπεζών, με τη χρήση τερματικών (POS), χωρίς καμία δική μας παρέμβαση ή επεξεργασία. Τα δε στοιχεία των πιστωτικών/ χρεωστικών που χρησιμοποιείτε δεν είναι ορατά από την εταιρεία μας, παρά μόνο σε ένα μη χρηστικό τμήμα τους (πχ έγκριση/ απόρριψη κ.λπ.).

Ενδέχεται να γνωστοποιήσουμε τα δεδομένα σας σε αξιόπιστους τρίτους συνεργάτες μας για τους σκοπούς που καθορίζονται στην παρούσα Πολιτική. Απαιτούμε από όλα τα τρίτα μέρη να διαθέτουν τα κατάλληλα μέτρα τεχνικής και επιχειρησιακής ασφάλειας για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία.

4. Σε ποιους μπορεί να διαβιβάσουμε τα δεδομένα και για ποιο λόγο

Κάποια από τα προσωπικά σας δεδομένα μπορεί να κοινοποιηθούν σε τρίτες συνεργαζόμενες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες προς την εταιρεία μας, στο βαθμό που αυτό είναι απαραίτητο για την παροχή των υπηρεσιών τους.

Οι συνήθεις τρίτοι παραλήπτες δεδομένων σε τρίτους, είναι:

  • Κυβερνητικές αρχές και ρυθμιστικές αρχές που επιβλέπουν τη λειτουργία μας και τη συμμόρφωσή μας σε νομικές απαιτήσεις.
  • Αξιόπιστοι προμηθευτές/ κατασκευαστές τεχνολογικών προϊόντων για την επίλυση τεχνικών προβλημάτων και βλαβών.
  • Αξιόπιστοι τεχνικοί συνεργάτες για τη μελέτη και εγκατάσταση τεχνολογικών συστημάτων ή την υλοποίηση ειδικών κατασκευών.
  • Αξιόπιστες μεταφορικές εταιρείες που χρησιμοποιούνται για την αποστολή προϊόντων, υλικών και εντύπων.
  • Αξιόπιστοι πάροχοι υπηρεσιών με τους οποίους συνεργαζόμαστε για τη διεξαγωγή των δραστηριοτήτων μας, όπως πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας ιστοσελίδων, υπηρεσιών marketing και αποστολής email/ sms, διεξαγωγής ερευνών πελατών και στοχευμένων καμπανιών marketing.
  • Πιστωτικά ιδρύματα που διευκολύνουν τις πληρωμές από και προς εμάς και την διερεύνηση περιστατικών απάτης.
  • Νομικοί και άλλοι επαγγελματίες σύμβουλοι, δικαστήρια και φορείς επιβολής του νόμου, προκειμένου να ασκούμε τα νόμιμα δικαιώματά μας.
  • Κοινωνικά δίκτυα και άλλοι ιστότοποι που ενδεχομένως να συνδέονται με την ιστοσελίδα μας (πχ social sharing, links κ.λπ.).
  • Προμηθευτές και αναλυτές αγοράς που λαμβάνουν στατιστικά δεδομένα, τα οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν προσωποποιούνται σε συγκεκριμένα άτομα.

5. Με ποιο τρόπο μας παράσχετε τη συγκατάθεσή σας

Καθώς η συλλογή και η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων υλοποιείται μόνο με την ενεργή συγκατάθεσή σας, έχουμε θεσπίσει μία σειρά διαδικασιών για την ενημέρωσή σας και για την παροχή της συγκατάθεσής σας.

  • Κατά την επικοινωνία σας με την εταιρεία μας θα σας δοθούν οδηγίες για το πώς θα ενημερωθείτε για την Πολιτική μας σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα και θα σας ζητηθεί η συγκατάθεσής σας για τη συλλογή και την επεξεργασίας τους.
  • Εφόσον υποβάλλετε κάποιο αίτημα προς την εταιρεία μας που απαιτεί τη χρήση των δεδομένων σας (πχ αίτημα για προσφορά για κάποιες για τις υπηρεσίες μας), θα ζητήσουμε τη συγκατάθεσή σας προκειμένου να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας.
  • Στις επικοινωνίες που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας μας (συμπλήρωση φορμών επικοινωνίας, αίτημα για παραλαβή ενημερωτικών email κ.λπ.), θα σας ζητηθεί να διαβάσετε την πολιτική μας και να παράσχετε την συγκατάθεση σας.
  • Εφόσον αιτηθείτε τη λήψη τεχνικών υπηρεσιών (αυτοψία, μελέτη, επιδιόρθωση βλαβών κ.λπ.) θα σας ζητηθεί να λάβετε γνώση και να υπογράψετε έντυπο συγκατάθεσης για τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων.
  • Όλες οι συμβάσεις πώλησης προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών που υπογράφονται με πελάτες της εταιρείας, περιλαμβάνουν ως αναπόσπαστο μέρους τους όρους που σχετίζονται με την συγκατάθεση για τη συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων.

Το πλήρες κείμενο της ισχύουσας Πολιτικής Απορρήτου θα είναι πάντα αναρτημένο στο διαδίκτυο προκειμένου να μπορείτε να ανατρέχετε οποιαδήποτε στιγμή στο περιεχόμενό του.

6. Ποιες διαδικασίες θεσπίσαμε για εξασκείτε τα δικαιώματά σας.

Κάτω από ορισμένες συνθήκες και βάσει νόμου, έχετε το δικαίωμα:

  • Να πληροφορείστε αν διατηρούμε προσωπικά δεδομένα σας και, αν ναι, ποια είναι τα δεδομένα αυτά και γιατί τα διατηρούμε/χρησιμοποιούμε.
  • Να ζητάτε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, λαμβάνοντας αντίγραφο των δεδομένων σας που διατηρούμε νόμιμα.
  • Να ζητάτε τη διόρθωση των προσωπικών δεδομένων σας που διατηρούμε.
  • Να ζητάτε τη διαγραφή προσωπικών σας δεδομένων όπου δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε να τα επεξεργαζόμαστε.
  • Να αντιτάσσεστε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για σκοπούς ενημερωτικών Newsletter, καταργώντας την εγγραφή σας από τη λίστα αλληλογραφίας μας.
  • Να αντιτάσσεστε στην αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων, όπως η δημιουργία προφίλ, που δεν πρέπει να αποτελεί αντικείμενο αυτοματοποιημένης λήψης αποφάσεων χρησιμοποιώντας τα προσωπικά σας δεδομένα ή το προφίλ σας.
  • Να ζητάτε τη διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων σε εσάς ή άλλο μέρος σε ηλεκτρονική και δομημένη μορφή, προκειμένου να μεταφέρεται τα δεδομένα σε άλλο αντίστοιχο φορέα.
  • Να ανακαλέσετε προηγούμενη συγκατάθεσή σας για συλλογή, επεξεργασία και διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων για συγκεκριμένο σκοπό. Αφού λάβουμε την ειδοποίηση ότι έχετε αποσύρει τη συγκατάθεσή σας, θα πάψουμε να επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία σας για το σκοπό ή τους σκοπούς για τους οποίους είχατε αρχικά συμφωνήσει, εκτός εάν έχουμε άλλη νομική βάση για να το πράξουμε νόμιμα (πχ λογιστικές υποχρεώσεις).

Αν θέλετε να ασκήσετε οποιοδήποτε από αυτά τα δικαιώματα μπορείτε να μας υποβάλλεται αίτημα από το email εγγραφής σας στην ιστοσελίδα μας, προς το email μας: info@scorpios-security.gr

Επίσης, για κάποια από τα δικαιώματά σας υπάρχουν αυτοματοποιημένες διαδικασίες, όπως για παράδειγμα η διαγραφή του email σας από τη λίστα παραληπτών του Newsletter που υπάρχει σε κάθε μήνυμα.

Γενικά για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Η παρούσα πολιτική θεσπίστηκε για να σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα πώς χρησιμοποιούμε τις προσωπικές σας πληροφορίες, εξηγεί λεπτομερώς τους τύπους των προσωπικών πληροφοριών που συλλέγουμε, σε τι τις χρησιμοποιούμε και σε ποιους ενδεχομένως να τις κοινοποιήσουμε. Αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: info@scorpios-security.gr ή τηλεφωνικά στο 210 8070427.

Αλλαγές στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Οι Πολιτικές μας ενδέχεται να αλλάζουν ανά διαστήματα και οποιεσδήποτε αλλαγές θα σας κοινοποιούνται μέσω email και θα αναρτώνται στην ειδική σελίδα που δημιουργήσαμε στην ιστοσελίδα μας.